szeptember 21 2016

Nyári élmények :)

Válogatás alsós tanulóink legszebb nyári élményeiből

Bár már két hete véget ért a nyári szünet, az időjárás még mindig a vakációt idézi vissza.

Olvassátok szeretettel ezeket a nyári kalandokat!

Egy kirándulás története

A nyári szünetben nagyon sok helyre tudtam elmenni a szüleimmel, és a tesómmal. Ezek közül a nyár végi Nyíregyházi Állatkertbe tett látogatás volt számomra a legemlékezetesebb.

Először is rengeteg állatot láttunk: tigrist, makit, zebrát, zsiráfot, gorillát stb. Ezek az állatok viccesek és szépek voltak.

Amikor végeztünk kisvonatoztunk az állatkertben. Volt hüllőház, dzsungelház, madárház. Voltak ritka, veszélyeztetett állatok is, például fehér oroszlánok, fehér tigrisek, szibériai tigrisek is.

Háziállatokkal is találkoztunk: kecskékkel, juhokkal, disznókkal, kakasokkal, libával, nyuszikkal, tehénnel, szürkemarhával, lovakkal.

Nekem nagyon tetszett a fókashow. Három fóka felváltva parádézott. Nagyon sok feladatot meg tudtak csinálni, és jutalmul halacskát kaptak. A közönség tapsolt, és nagyon sokan fényképeztek is.

Jártunk a makierdőben is, ahol a kis majmocskákat szinte meg is tudtuk érinteni.

A hüllő oviban fiatal állatokkal találkoztunk, kígyókkal, pókokkal, békákkal, és más kétéltűekkel.

Láttunk komodói sárkányt is. Ez az állat nagyon kevés magyarországi állatkertben fordul elő.

Nagyon jól éreztem magam az állatkertben, eléggé elfáradtam az egész napos sétától, és a sok látnivalótól. Mindenkinek csak ajánlani tudom ezt a kirándulást. Nem fogjátok megbánni!

Tóth Csongor 4. a

Nyári történet

Nyár volt, egy kicsikét borús volt az idő, de akkor is elmentünk apával az állatkertbe. Hat órakor keltünk, egy kissé nehezemre esett felkelni, de kidörzsöltem az álmot a szememből, és indultunk is.

A busz késett, de ez se rontotta el a kedvünket. Az út egy kicsikét hosszú volt. Amikor leszálltunk metróval haladtunk tovább a Hősök terére. Amikor leszálltunk először megnéztük a teret. Ott volt például Szent István király, és még sok régi ember. Utána megnéztük Mátyás király várát, gyönyörű volt, lehetett irigykedni más királyoknak a várra mondhatom. Aztán elértünk az állatkerthez, megvettük a belépőt. Nekem tetszett a gyűrűs farkú maki, az oroszlán, és még a fókashow is. Ahol annyi ember volt, mint csillag az égen. Láttam komodói sárkányt, és még ezer állatot.

Visszafelé a buszon apa elaludt. Egy picikét aggódtam, hogy túl sokáig alszik, és rossz helyen szállunk le, de nem volt baj. Nekem ez volt a legkellemesebb nyári élményem.

Karácsony Zoltán 4. b

Nyári élményem

Az idei nyár nagyon szép volt. Elmentünk többször a Velencei-tóhoz. A vízben sokat úsztunk, és labdáztunk. Sőt, még vízibicikliztünk is. A legjobb mégis az volt, hogy a vízen ugrálóváraztunk.

A nyáron jó sokat fagyiztunk, moziztunk, bicikliztünk. A szünetben a barátomnál is voltam, aki Nagyvenyimen lakik. Jól éreztük magunkat: dartsoztunk, motoroztunk, fociztunk, lőttünk kapura, és sokáig fent voltunk.

Augusztusban folytatódott az edzőtábor, amit júniusban kezdtünk. Hiszen nekünk, jégkorongosoknak csak a július a szünet, máskor mi nem nyaralhatunk. Minden reggel fél hatkor keltem, a tábor ötig tartott. Bevallom, hogy fárasztó volt, de élveztem minden pillanatát.

Mindent egybevéve sajnálom, hogy vége a nyárnak, mert nagyon jól éreztem magam.