Mesés tájakon jártunk!

Hazaérkezett 18 főből álló kis csapatunk Angliából. Kilenc nap alatt leírhatatlan élményekben volt részünk. Csak egy pár érdekesség: Artúr király állítólagos kerekasztalát nézhettük meg a festői Winchester városában, Stonehenge misztikus kövei körül sétálhattunk. Tintagelben hatalamas sziklákról élvezhettük a páratlan kilátást, majd a tengert nézhettük meg közelebbről. Polperro keskeny utcái egy parádés halászfalut szelnek át. Hajóztunk szálláshelyünkön, Plymouth városában, ahol láthattuk egy klasszikus tengeri kikötőváros múltját és jelenét. Ellátogattunk St. Michael's Mounthoz, ahol szerencsére az apály idején gyalogosan sétálhattunk át a szigetre. Innen a Land's Endre, azaz a világ végére utaztunk, ami Nagy-Britannia legnyugatibb pontja. Cheddarban egy igazi sajtkészítő műhelyt láthattunk, ahol végig is kóstolhattuk a nagyhírű sajtokat. Egy csodálatos szurdokon keresztül haladtunk tovább Bath városába, ahol a római fürdőt tekinthettük meg. Londonban pedig a London Eye és a Madame Tussauds várt minket, valamint egy kiadós séta a történelmi városban. Párizsban a Notre Dame-ot látogattuk meg, és természetesen nem maradhatott ki az Eiffel-torony sem. Zárásként szokás szerint Disneylandbe utaztunk, ahol estig játszhattak a gyerekek. A vendéglátó családok kedvesek volták, többen dicsérték tanulóinkat, hogy tisztelettudóak és az angolt is jól beszélik. Az úton egy váci és egy százhalombattai iskola tanulóival utaztunk, nagyon jó nagulatban.

Meg kell említeni azt is, hogy az elmúlt egy év sajnálatos európai eseményeinek nyomát sem láttuk. Hacsak nem azt, hogy fokozottabb biztonsági intézkedéseket tapasztaltunk, mindet a saját érdekünkben.

Köszönjük a szülőknek, hogy lehetővé tették gyermekeiknek ezt a felejthetetlen kirándulást! Jövőre is várunk mindenkit sok szeretettel!