Erzsébet-tábor, Zánka
A Petőfi iskola történetében először látogattunk el az ottalvós Zánkai Erzsébet-táborba, mely mindösszesen 1000 forintért kínált a gyerekeknek felejthetetlen élményeket. Gyerekbarát környezetben, csaknem 3000-en nyaraltunk együtt az ország minden tájáról érkezett diákokkal.
Ingyenes utazásunkat a szervező Erzsébet Alapítványon keresztül a MÁV-START Zrt. biztosította. Megérkezésünk után a gyerekek átvehették szobáikat, ahol az ágynemű felhúzása volt az első kihívás. Tanulóink 3, 8 és 10 ágyas szobákban töltötték napjaikat a felújított épületek egyikében. Megkapták pólóikat, sapkáikat, táskáikat és kulacsaikat is a gyerekek. Megismertük a hatalmas éttermet, majd mentünk a várva-várt strandra. A strand csakis a táboros gyerekeké volt, ahol számos segítő és vízi mentő vigyázott gyermekeink biztonságára. Este az altábor megnyitón vettek részt a gyerekek, ahol megtanulták a világoskékek indulóját, majd innen mentek a tábor nyitóbulijára, ahol minden gyerek együtt táncolt, vonatozott, ismerkedett és pacsizott. Fergeteges éjszaka volt!
Az első nap kellemes ébresztővel és reggeli tornával indult, majd vicces fizikai és kémiai kísérleteket láthattak a gyerekek. Ígéretet tettek, hogy otthon nem próbálják ki a látottakat… A strandon csapatépítő játékokon lehetett részt venni, míg voltak, akik inkább a 3D tervezéssel és nyomtatással ismerkedtek meg. Este Pápai Joci koncertjén vehettünk részt.
Kedden strandoltunk, majd a Szélkirálynő katamarán vitorláshajón nézhettük meg a Balatont a parttól immár távolabbról. Éjszaka Harry-Potter tematikájú akadályversenyre lehetett menni, valamint egy kísértetjárta építkezés ijesztő történetébe csöppenve lehetett vetélkedni.
Szerdán az elsősegélynyújtásé volt a főszerep reggel. A gyerekek megtanulhatták az újraélesztés és a stabil oldalhelyzetbe fektetés szabályait, amiket természetesen ki is próbálhattak. A strandon a Hősök napja rendezvényen a rendőrség, a tűzoltóság, a honvédség és a katasztrófavédelem mutatkozott be a gyerekeknek. Sajnos a nagy szél és a hullámok miatt a sárkányhajózás elmaradt, így sétahajóztunk egyet a habokon át. Csonková Johanna részt vett a Csillagok útján elnevezésű tehetségkutató versenyen, igazán bátor dolog volt tőle! A szinkronszínészetbe is bele lehetett kóstolni Náray Erika színművésznővel. A gyerekek egy Mekk Elek rajzfilmrészlet szinkronizálásával próbálkozhattak meg, mindezt profi körülmények között. Mások a videójátékok világába merültek el, és ismerkedhettek meg a VR-szemüveg adta lehetőségekkel, de kipróbálhattak más digitális játékokat is. Éjszaka még csillagászati foglalkozáson is részt vehettek tanulóink.
Csütörtökön kézműveskedni lehetett reggel, itt festett táskák készültek, valamint karkötők, kaspók és álomfogók. Csoportunk másik része pedig a tábor területén található hadiparkban tekinthetett meg vadászgépet, helikoptereket, valamint különböző harci járműveket. A strandolás persze ezen a napon is jól jött a forróságban. Délután lézerpark és kalandpark várta a gyerekeket, ahol bizony egyszerre kellett az erőt és a gondolkodást kamatoztatni. Az este pedig már a tábor zárása jegyében telt. Először az altábor zárása, majd a teljes táborzárás következett egy parádés műsorral, ahol fényjáték, diszkó és tűzijáték szórakoztatta a tábor résztvevőit.
További képek ITT tekinthetők meg!
Összességében elmondhatjuk, hogy kiemelkedő színvonalú táborban vettünk részt, ahol minden annak érdekében történt, hogy a gyerekek érdeklődési körét szélesítsék, mindezt mindig szórakoztató és interaktív módon. Rendkívül ingergazdag környezetben voltunk, egy bejáratott, professzionális és biztonságos gépezetben táborozhattunk. Napi 10-14 kilométert sétáltunk az étteremig, a strandig és a programok helyszínére. Mindenképpen meg kell említenünk a TESO-kat, akik a tábor motorjaként és szíveként szolgáló egyetemista segítők. Kifogyhatatlan energiával szórakoztatták és segítették a gyerekeket. Sőt, a táborban születésnapját ünneplő Markovics Ramónának még ajándékkal, dallal és egy mini-tortával is készültek. Le a kalappal előttük!
Bízunk benne, hogy jövőre is lesz lehetőségünk részt venni ebben a táborban, mert ezt egyszer mindenkinek ki kell próbálni!
Tanulóinkat Nagy Gabriella, Bolygó Krisztina, Jankovics Ildikó és Pillár Balázs kísérte el a táborba, munkájukat köszönjük!
Köszönet – A SZÜSZE ajándékok megérkeztek
Az iskolai szülői szervezet leköszönő elnöke, Kónya Ildikó, a 2020/2021-es tanévzáró ünnepélyünkön bejelentette, hogy közösségünket a Szülői Szervezet szeretné megajándékozni. A SZÜSZE az elmúlt évek jótékonysági akcióin összegyűjtött pénzösszegből tárgyi ajándékokat vásárolt nekünk, melyek július folyamán meg is érkeztek intézményünkbe:
- 1db kombinált tűzhely 85 482 Ft,
- 1 db turmixgép 6450 Ft,
- 1 db mobil projektor 136 791 Ft,
- ezen felül az eszközök szállítása és üzembe helyezése.
A tűzhely és a turmixgép alagsori tankonyhánkban kerül elhelyezésre. Mindkét eszközt tanítványaink fogják birtokba venni, technika órákon, kiskukta szakkörön, farsangi és egyéb iskolai rendezvényeken kívánják használni. A projektor szintén iskolai rendezvényeink, főként az iskolai ünnepélyek eszköztárát fogja bővíteni.
A szülői szervezetnek hálásan köszönjük az iskolai eszközparkunk közel negyedmillió forint értékű frissítését.
Ezúton tisztelettel köszönjük Kónya Ildikó elnökasszony iskolánkért végzett aktív szülői munkáját, támogatását. Továbbá kívánunk, Ildikó, sikeres és tevékeny együttműködést nagyobb gyermekei új iskolájával!
A Dunaújvárosi Petőfi Sándor Általános Iskola közössége
Csodaszarvas közösségi alkalom – Digitális világ, tudatos médiahasználat, digitális alkotás
A média világa, reklámok, plakátok, kisfilmek és gyerekek
2021.06.28-2021.07.02.
Június utolsó hetét 21 Petőfis diák a Csodaszarvas program keretében Digitális világ elnevezésű táborral tölthette. Sok-sok programon vehettek részt, ahol figyelembe vettük az iskola, a város adta lehetőségeket, de tekintettel voltunk a nyári kánikulára, és a tanulók életkorára is.
További képeket ITT tekinthet meg!
Hétfőn délelőtt ismerkedtünk egymással, megbeszéltük a tábor szabályait, majd a média fogalmát tisztáztuk. Néztünk rövid reklámfilmeket, elemeztük őket. Szlogeneket gyűjtöttünk. A tanulókból kialakított csapatok elkészítették saját csapatuk plakátját, majd bemutatták azt. A napot szabadtéri játékkal zártuk.
Kedden a Dunaújvárosi Szakképzési Centrumba látogattunk el. A hely adta lehetőségeket igyekeztünk a tábor arculatával összeegyeztetni, így a következő programok álltak a tanulók rendelkezésére: interaktív táblán táborról plakát készítése (erről 1 db póló nyomtatás), Lego robotok összeszerelése, reklámozás lehetőségei (drón reptetés krepp papíron reklám felirat húzása), reklámtárgyak tervezése, kivitelezése (3d nyomtatás, gravírozás, varrás, fa tárgyak készítése), szabadtéri játékok (ping-pong, csocsó). A tanulók nagyon élvezték, hogy olyan eszközök kipróbálására volt lehetőségük, amelyekkel eddig nem is találkoztak, az iskola nem rendelkezik velük. Külön öröm volt, hogy az elkészített tárgyakat, munkákat haza is vihették. Készültek hűtőmágnesek, kulcstartók, 3D tollal szemüvegek, tárgyak, 3D nyomtatóval játékillusztrációk. A helyben elkészített tábori pólót pénteken, a program zárásaként a tábor legaktívabb tanulója kapta meg. Köszönjük a lehetőséget, a sok türelmet, figyelmet a DSZC dolgozóinak, szuper napot varázsoltak a gyerekeknek!
Szerdán egy kicsit a digitális világ felé vettük az irányt, és tanulóink belekóstoltak a blokk programozás rejtelmeibe. Játékos feladatokon keresztül, oktatóprogram segítségével látványos programok készültek. Videofilmet néztünk az adatvédelemről, a média veszélyeiről, az okos eszközök helyes használatáról. Az ebéd utáni szieszta egy kis mesenézéssel telt. Majd a napot sportvetélkedővel zártuk. A sok gépezés, és helyben ülés után nagyon lelkesen versengtek csapataink a hűvös tornateremben.
A csütörtöki nap folyamán a gyerekek azt a feladatot kapták, hogy egy kisfilmet kell készíteniük. Az internetes oldalakon talált kisfilmek megnézése, átbeszélése, értékelése után a gyerekek megtervezték milyen kisfilmet szeretnének készíteni, majd megkeresve a legmegfelelőbb helyszínt telefonjaikkal felvételeket készítettek. Délután ismét a reklámoké volt a főszerep, ahol a reklámszlogenek ismeretéből is vetélkedhettek.
Pénteken az előző napon felvett videóikat vágták meg a csapatok, majd bemutatták társaiknak. Élvezték az alkotást, majd a videók bemutatása is jó hangulatban telt. Értékeltük a látottakat, beszélgettünk a videókról. Közösségi szolgálatos tanulóink segítségével kézműveskedtek, gyurmáztak, origamiztak.
A tábor nagyon jó hangulatban telt, tanulóink szívesen jöttek minden reggel, és volt, aki haza sem akart menni délután. A mai korosztály számára az okos eszközök, és a média világa annyira természetes közeg, de gyermeki naivitásuk miatt nem ismerik a buktatókat. Ezekre próbáltuk a figyelmüket felhívni, és eszközeik többrétű felhasználási lehetőségeit megtanítani. Reméljük jövőre is lesz lehetőségünk ilyen tábort szervezni!
Köszönjük a segítséget Ambrus Almának, Csehi Fruzsinának, Csontos Renátának, Gallai Hannának, Grabecz Bencének, Nagy Jázminnak, Tálos Pannának, akik közösségi szolgálatosként lesték minden kívánságunkat!
Dunaújváros, 2021.07.02.
Horváth Mariann
Csodaszarvas közösségi alkalom – Nomád, kaland
Nomád, kaland táborunk célja az volt, hogy tudatosan használjuk érzékszerveinket, s ezek segítségével ismerjük meg közvetlen környezetünket. A neve is erre utalt: Érzékelés, észlelés. Táborunkban 20 alsós kisdiák vehetett részt ingyenesen.
További fotóinkat ITT tekintheti meg!
A hétfő délelőtt az ismerkedés jegyében zajlott. Játékokon keresztül megtanultuk egymás nevét, valamint megbeszéltük a hétre vonatkozó alapszabályokat. Beszélgettünk arról is, hogy a táborunk miért kapta a NOMÁD elnevezést.
Délután törzseket hoztunk létre, majd a törzsek megtervezték és elkészítették saját zászlóikat, indulót írtak.
A keddi napot csapatépítő játékkal indítottuk, majd kipróbáltuk, milyen is mezítláb különböző felületeken járkálni. Az erős napsütésnek köszönhetően megtapasztalhattuk a felületek hőmérsékletbeli különbségét is. A forró homokban bizony kapkodni kellett a lábunkat.
Délutánunk fő attrakciója az íjászkodás volt. Pavlicsek Nándor, a helyi íjászklub tagja volt a vendégünk, aki megmutatta nekünk e sport alapvető fogásait. A gyerekek nagy örömmel lövöldöztek.
A szerdai nap az állatok jegyében telt. Állatok hangját utánozva párokat alkottunk, majd a párosok Kahoot! játékban mutathatták meg, hogy milyen jó a fülük. Délután pedig egy mesefilmet néztünk meg, melynek főszereplői természetesen az állatok voltak.
Csütörtökön újabb érzékszerveinket használtuk a játékok során: orrunkat, kezünket – ujjainkat. A feladat fűszerek felismerése szaglás után volt, valamint csukott szemmel tárgyak kitapintása és felismerése. Gyurmából elkészítettük kedvenc állatainkat is.
A péntek kedvenc programja a vízipisztoly csata volt. A nagy hőségben különösen jól esett a frissítő víz. Minden gyerek vidáman, önfeledten locsolta társait. A hét zárásaként, pihentetőül, délután egy mesét hallgathattunk meg Suplitz Mihály előadásában. A programot egy kis tánctanulással zártuk.
Hekkelné Imre Györgyi és Horvát Mariann - táboroztató pedagógusok
Csodaszarvas közösségi alkalom - Környezetvédelem, természetismeret, tudatos fogyasztói magatartás
Intézményünk ökoiskolaként működik, így célunk az volt a program összeállításakor, hogy elsősorban külső helyszíneken szélesítsük környezet- és természetvédelemhez kapcsolódó látókörüket.
További képeket ITT tekinthetnek meg!
- nap
A reggelit követően a hét nyitásaként megtörtént a program céljának ismertetése, közös szabályrendszer megalkotása, majd a héten átélt élmények napi szintű rögzítése érdekében Heti napló készítettünk. Ebéd után kötetlen beszélgetést folytattunk a természet szépségeiről és festményt pingáltunk ujjaink és tenyerünk segítségével egy hatalmas lepedőre A természet csodái címmel. Délután pedig elsétáltunk a helyi arborétumba, ahol megcsodáltuk az ott élő állatokat és a különleges növényzetet.
- nap
Szelektív hulladékgyűjtés volt a nap témája. A program alatt a gyakorlatban is szelektálták a gyerekek a hozott hulladékokat, majd megfigyelhették, ahogy a szelektív hulladék elszállításával foglalkozó autó kiüríti az adott konténert. 11 óra felé játékos módszerek, szemléltető tabló, párosító táblajáték, memóriajáték segítségével nagy élvezettel vettek részt a gyerekek a Föld gyógyításában. Majd egy újabb kiruccanás következett. A helyi hulladékudvarban történő látogatás alkalmával egy vezető irányításával megtekinthették a tanulók a beérkező hulladék további útját. Részt vehettek a szortírozás folyamatában. Felülhettek a szelektív hulladékszállító autóra és irányíthatták a kukák kiürítését is.
Csodaszarvas közösségi alkalom – Egészségmanók, avagy játékos egészségnevelés
A heti tervünk célja az volt, hogy 1. és 2. évfolyamos diákjainkat megismertessem az egészség és betegség témakörével. Játékos formában sajátítsák el a helyes napirendet és az alapvető higiéniai szokásokat. Tegyenek szert egészséges táplálkozással és egészségvédelemmel kapcsolatos ismeretekre. Tanulják meg a baleset esetén szükséges helyes magatartási formákat, a segélykérés lehetőségeit. Sajátítsák el a gyalogos közlekedés szabályait. Fejlődjön ön- és társismeretük.
Első napon a közösen elfogyasztott reggeli után, hogy mindenki jól megjegyezhesse a másik nevét ismerkedős játékot játszottunk. Ennek a lényege az, hogy nem csak a keresztnevünket mondjuk, hanem annak kezdőbetűjével egy ránk jellemző tulajdonságot is. Pl. Móni vagyok – makrancos. Nagyon jó hangulat teremtődött ennek hatására, pillanatokon belül, sőt mi magunk is megtudhattuk mi rejlik egy-egy mosolygós, vagy éppen álmos arcocska mögött.
Ezek után máris beléptünk az egészségmanók birodalmába. Egy keretmese segítségével vezettük be a gyerekeknek:
Az Egészségmanók Birodalmában az öreg király úgy döntött, hogy szeretné udvarát bővíteni és új Egészségmanókat hív a Birodalomba. Ahhoz azonban, hogy meggyőződjön a gyerekek alkalmasságáról, ki kell állni a heti próbákat. A hét végén, a Nagy Manópróbát követően mindenki elnyeri az Egészségmanó címet, hogy ezután már maga is képes legyen a saját egészségét megőrizni. 5 manót gyűjthettek össze, naponta egyet-egyet. Természetesen nem volt olyan kisdiákunk, aki a nap végén nem kaphatott volna manócskát.
Az Egészség Manók:
Kajamanó (egészséges táplálkozás), Izgő-Mozgó Manó (mozgás-sport), Rendimanó (napirend), Tisztamanó (testápolás, fogápolás), Örömmanó (öröm-jókedv)
Mivel a korosztály egyik fontos közege a mese, ezért alkalmaztuk ezt a módszert.
Csodaszarvas közösségi alkalom – Idegen nyelv
A térítésmentes angoltábor heti terve gazdag programokkal várta a résztvevőket. A bemutatkozás és egymás megismerése után a csoportalakítás és a közös szabályok lefektetése történt. A hét folyamán fontos szerepet kaptak az alkotótevékenységek és a játék. A kimozdulás során a tanulók nem csak az angol nyelvvel foglalkoztak, aktív mozgás történt a szabadban, sportolás, különböző szabadidős tevékenységek. Megismerték a társasjáték készítésének módszereit és ki is próbálták saját alkotásukat. Kutyás programszolgáltatás alkalmával a felelős állattartásról is tanultak. A hét végén visszatekintve, a héten történtek értékelésével, a programra való visszajelzéssel zárták a hetet.
Tanult szókincs: bemutatkozás, iskola, színek, számok, játékok, állatok, környezet, zöldségek, gyümölcsök, napi rutin, egyszerű utasítások, kreatív alkotás, sport, szabadidő.
Tematikus napok: Monday – School Camp Opening Day, Tuesday – Activity day, Wednesday – Challenge day, Thursday – Arts and Crafts Day, Friday – School Camp Closing Day.
Tevékenységek: szólánc, puzzle, szókereső, képleírás, keresztrejtvény, rajzolás, színezés, festés, gyurmázás, nyírás, ragasztás, társasjáték, fogócska, kidobó, pingpong, digitális kvíz, rajzfilm, játszótér, vízicsata, horgászjáték, találós kérdés, akadályverseny, sorverseny, udvari játék, élő dominó, kvíz, ismerkedés elő állattal.
Köszönet a középiskolai közösségi szolgálatot teljesítő diákoknak a gyermekanimáció segítéséért; a Dunaújvárosi Tankerületi Központnak a koordinációért és a pályázati eszközök biztosításáért; a Zalagast Kft-nek a napi 4x étkezés kifogástalanságáért; az Alba Fructus Kft-nek a bőséges gyümölcslé biztosításáért.
Árvai Gyöngyi és Gere Szilvia – táboroztató pedagógusok
Pedagógusaink országos elismerése
Miniszteri elismerő oklevélben részesült Tassy Zsuzsanna tanárnő és Rideg István intézményvezető úr. A Dunaújvárosi Petőfi Sándor Általános Iskola pedagógusai négy évtizedet átölelő pedagógus munkásságért érdemelték ki az emberi erőforrások minisztere, Prof. Dr. Kásler Miklós által aláírt kitüntetést. Az elismerés azoknak a kiemelkedő munkát végző pedagógusoknak adományozható, akik oktató-nevelő munkájuk során, életpályájukkal kifejezték elkötelezettségüket a pedagógus élethivatás mellett. A kitüntetést ünnepélyes keretek között tanítványaink körében vehették át.
Gratulálunk a pedagógusoknak és köszönjük, hogy jelenlétükkel és munkájukkal erősítik iskolánk szakmai-pedagógiai arculatát.
Nevelőtestület
MÉLTATÁS
(Miniszteri Elismerő Oklevél odaítéléséhez)
TASSY ZSUZSANNA
Dunaújvárosi Petőfi Sándor Általános Iskola
Eddigi kitüntetései (évszám megjelölésével).
„Dunaújváros Érdemes Pedagógusa” díj - 2013.
A kitüntetési javaslat indoklása:
A Dunaújvárosi Petőfi Sándor Általános Iskola magyar-történelem szakos tanára. Negyven éve 1981-ben szerzett általános iskolai tanári oklevelet a Pécsi Tanárképző Főiskolán. Ezen emberöltőnyi időszak alatt mindössze két munkahelye volt. Pályáját a Dunaújvárosi Gárdonyi Géza Általános Iskolában kezdte, 1999 óta a mi iskolánk pedagógusa.
Tantárgyait kiemelkedő szakmai tudással tanítja. Az órákra rendkívül nagy odaadással, lelkiismeretesen készül. A gyerekek tudását, változatos tevékenységekkel bővíti. Történelmi játszóházakat tart. Színházlátogatásokat szervez, fellépésekre készíti fel a hátrányos helyzetű gyerekeket is. Ezekkel sikerélményhez, önbizalomhoz segíti őket.
Nincs az az idő, amit sajnálna tanítványaitól. Mindig bizalommal fordulhatnak hozzá a gyerekek, legyen az tantárgyi gond, vagy lelki probléma. Számára ugyanolyan fontos a gyerekek nevelése, mint a tárgyi tudás. Tiszteli, szereti tanítványait, ezért munkája nagyon hatékony, mert a gyerekek meghálálják az odafigyelést.
Hosszú évekig lelkiismeretesen tevékenykedett gyermekvédelmi felelősként és osztályfőnökként is. Kiemelkedő empátiával kezelte a tanulók ügyeit. Kiváló munkakapcsolatot alakított ki a szülőkkel és a gyerekeket segítő hivatalokkal. Sok fizetetlen órát szánt a rászorulókra. Preventatív munkával, pl. egészségklub szervezésével próbált eredményeket elérni. Több alkalommal szervezett véradást iskolánkban.
Minden pedagógustársa elismeri munkáját, segítőkészségét, szakmai tudását. A hosszú és kifogástalan pedagógiai munkássága alapján javasoljuk a kitüntetés odaítélését.
MÉLTATÁS
(Miniszteri Elismerő Oklevél odaítéléséhez)
RIDEG ISTVÁN
Dunaújvárosi Petőfi Sándor Általános Iskola
Eddigi kitüntetései (évszám megjelölésével).
„Dunaújváros Oktatásügyéért” díj - 2004.
A kitüntetési javaslat indoklása:
Rideg István tizenhárom éve a Dunaújvárosi Petőfi Sándor Általános Iskola pedagógusa, helyettes vezetője, megbízott igazgatója, majd intézményvezetője. Vezetői pályázatának mottója: Az iskola ereje nem a falakban van.
Rideg István a Ho Si Minh Tanárképző Főiskola földrajz-biológia szakán folytatta pedagógiai tanulmányait. Első diplomáját 1979-ben kapta meg Egerben. 2005-ben a Budapesti Műszaki Egyetem Gazgadaságtudományi Egyetem Gazdaság- és Társadalomtudományi Karán lett közoktatási vezető. Pályája során folyamatosan képezte magát az aktuális feladatok minél színvonalasabb ellátása végett. Erre most is nyitott. Nagy gondot fordít szakmai és szaktárgyi önképzésre.
Pályája elején megpróbálkozott más munkával is a vegyipar területén, de a szíve hamar visszahúzta az iskolába, onnantól kezdve örökre. Szaktanárként, osztályfőnökként, munkaközösség-vezetőként, majd iskolavezetőként összesen 35 év szakmai-pedagógiai munkát fordított a dunaújvárosi gyermekek oktatására-nevelésére, először a József Attila, később a Gárdonyi Géza, jelenleg a Dunaújvárosi Petőfi Sándor Általános Iskolában. Hosszú pedagógiai gyakorlat van mögötte.
A kollégákkal, gyerekekkel való mindennapi munka ma is örömmel tölti el, bíznak benne, megbecsülik a munkáját. Az iskola szülői szervezetével szoros kapcsolatot ápol. A város vezetőivel és a fenntartó képviselőivel az iskola ügyeiben rendszeresen konzultál.
Első iskolavezetői tapasztalatait a Perkátai Hunyadi Mátyás Általános Iskolában szerezte meg egy ötéves igazgatói megbízás teljesítése során. A közelmúltban alkalma nyílt egy több mint 700 fős összevont intézmény (Petőfi-Gárdonyi Egység) székhelyét és tagintézményét is csúcsvezetőként irányítani. Ma már nagy intézményvezetői gyakorlattal bíró pedagógus, aki szereti a gyerekeket, szereti az iskoláját, szereti, amit csinál. Közösségével, a nevelőtestülettel rengeteg sikert ért el.
Vezetői munkájában komoly szerepet kap az intézmény menedzselés és a kezdeményező tevékenység. Folyamatos fejlesztésre törekszik a külső kapcsolatok építésében, az iskola érdekeinek védelmében, a PRmunkában, az eredmények elérésében és megismertetésében. Elfogadott és elismert partner városunk, tankerületünk nevelési-oktatási folyamatában.
Tanévzáró ünnepély 2021
Június 22-én iskolánk udvarán ünnepélyesen bezártuk a 2020/2021. tanítási évet.
A tanulók kérésére „röviden” összefoglaltuk a tanév legfontosabb eseményeit és kimagasló eredményeit.
Az eseményről készült fotókat ITT nézheti meg!
Nevelőtestületi dicséretben részesült:
„Egész éves példamutató magatartásáért és szorgalmáért, kitűnő tanulmányi eredményéért”
Alsó tagozat - NEVELŐTESTÜLETI DICSÉRET |
|
OSZTÁLY |
TANULÓ |
1.a |
Pálfi Dániel |
Tóth Laura |
|
Pekli Áron Zsolt |
|
Pintér Szófia |
|
Fazekas Léna |
|
1.c |
Meksz Lili |
Kőszegi Gergely |
|
Szilágyi Noel |
|
2.a |
Gál Zoé |
Izsák Eszter |
|
Kovács Fanni Liliána |
|
Nagy Norbert István |
|
Vincze Lilla |
|
Molnár Jázmin |
|
Kecskés Viktória |
|
2.b |
Kiss Fruzsina Zoé |
Sóti Renáta |
|
Régi Vanessza Vivien |
|
3.a |
Czibusák Éva |
Kovács Levente |
|
Tóth Karolina |
|
3.b |
Nagy Gréta Panka |
Preizler György |
|
Lankovits Lara |
|
Molnár Csenge |
|
3.c |
Ősz Csenge Boróka |
Vainel Vince |
|
4.a |
Kovács Emma Karina |
4.b |
Schreiber Natália |
Kis Anikó |
|
Kiss Máté |
|
Várnagy Erik |
|
Várnagy Kitti |
Alsó tagozat - KITŰNŐ TANULMÁNYI EREDMÉNY |
|
OSZTÁLY |
TANULÓ |
1.a |
Oszlányi Lilla |
Hosszú Máté |
|
Simon-Sáth Dominik |
|
1.b |
András Dorka |
Fecskó Ramóna |
|
Mendi Izabella |
|
Karsay Melissza |
|
Turi Vivien Fruzsina |
|
2.a |
Katona Bence |
Garbacz Máté István |
|
Solymosi Balázs |
|
Szombat Ármin |
|
3.a |
Dániel Bendegúz |
Késmárky Balázs ádám |
|
3.b |
Boór Milán |
Bogdán Nimród |
|
Zelei Zsófia |
|
3.c |
Hajor László |
4.a |
Imre Fanni |
Kovács Réka |
|
4.b |
Kis Anikó |
Kiss Máté |
|
Várnagy Erika |
|
Várnagy Kitti |
|
Vajai Dávid |
|
Tóth Alexa |
- 5. évfolyam: Andonov Juliana, Badi Léna, Becs Maja, Boncz Adél, Borbély Áron, Csőregi Zalán, Kovács Lévi Olivér, Németh Kíra, Szalma Ádám, Páhi Alex
- 6. évfolyam: Borbély Gergő, Csonková Johanna, Grabecz Gréta, Markovics Ramóna, Lukács Zsombor, Pintér Zoé, Kincses Zalán, Szalai Szimonetta
- 7. évfolyam: Hegyes Márk, Sárosi Zalán, Tenyér Levente,
A Petőfis Tanítványainkért Alapítvány elismerésében részesült:
„Az Év diákja 2021. – 4. évfolyam” pályázat idei nyertese Kovács Emma Karina.
Kedves Gyerekek!
A nyári szünet nagy boldogság! A szabadsággal éljetek okosan, óvatosan! Pihenjétek ki a tanév fáradalmait, lehetőleg minél aktívabban! Sportoljatok, mozogjatok sokat, ne feledjétek, ép testben ép lélek lakozik! Töltsetek minél több időt szüleitekkel, családotokkal, pótoljátok be a tanév során hiányzó együttléteket!
Rideg István - intézményvezető